sunnuntai 13. helmikuuta 2011

You make my heart beat faster and faster #3

Päiviä taas! (:

Ei oo ny parii päivää tullu kauheest koneel oltuu.. ni ei oo päässy kirjotteleekkaa, mut jos nyt ehtis (:

Nyt ajattelin kertoilla mun kavereista, ainakin niistä viidestä parhaimmasta.

Eli siis. Mira.
Oon tuntenu sen joku 12-vuotta mun elämästä. Sen kaa meil on ollu aina kaikki pöllöimmät ideat, joista
osa ollaan toteutettukkin, eikä kaikki ole päättynyt hyvin. Miralle olen aina pystynyt kertomaan KAIKEN, ja Mira on aina sanonut kaikesta rehellisen mielipiteensä. Mira uskaltaa pyytää minua pitämään turpani tukossa, kun alan puhua tai angstata liikaa. Moni ei sitä uskalla tehdä, koska suutun tosiaan helposti, noinkin pienestä asiasta! Ollaan kaikkia kierouksia ja jälkikäteen kaduttavia juttuja tehty miljoonittain ja aina kun jommallekummalle tulee kuinka idioottimainen idea tahansa, niin toinen on ihan mukana.
Vuosien varrella meille on tullut monia riitoja, liittyen aiheista kengästä koiraan, mutta kaikesta ollaan selvitty pienemmällä tai vähän isommalla vaivalla ja edelleen pidetään yhtä!
En ole moneen vuoteen ajatellut Miraa vaan kaverina, Mira on ollut mulle jo pitemmän aikaa enemmän sisko johon voi luottaa tilanteessa kuin tilanteessa.

Taru.
Tarun oon tuntenu melkein yhtä kauan kun Miran, joku kymmenisen vuotta :'D
Ihan parhaita kavereita ollaan oltu joku kuutisen vuotta tai jotain sinneppäin. Meillä on aina kaikki omat inside jutut, jota kukaan muu ei tajua. Mekin ollaan yhdessä tehty kaikkea mahdollista tyhmää, jälkiseurauksiakin kyseisistä jutuista on ollut ihan mukavasti..
Kaikki aina sanoo että mä oon meistä kahesta "yhteen kiinnittyneestä karkista" (ollaan siis lähes kokoajan yhdessä.) se äänekkäämpi osapuoli, mutta kun Taru pääsee vauhtiin, niin KUKAAN ei saa sitä hiljaseks.
Me tiedetään mitä toinen on sanomassa, vaikka toinen ei olisi sitä vielä sanonutkaan, ihan kuin "vanha aviopari :'D Ei salailla toisiltamme mitään ja tunnetaan toisemme ihan läpikotaisin, voidaan puhua ihan kaikesta, ilman että toinen tuomitsee mistään, sanoen silti mielipiteensä.
<3

Tuuli.
Ainoa joka ottaa ihan minkävaan mun sille kertoman asian ilman mitään draamaa. Ihan sama, mitä kerron,
aina vastaanotto on rauhallinen, ei tule mitään hässäkkää tai estelyä jotain tekemääni asiaa kohtaan.
Tuuli on ainoa kaveri, joka on tullu mulle tärkeeks ratsastuksen kautta. Toki mulla muitakin ystäviä löytyy, joihin olen tutustunut hevosharrastuksen kautta, mutta Tuuli on kaikista tärkein, ainoa jolle pystyn kertomaan ylipäätänsä mitään mun elämään liittyvää. Nähään Tuulin kanssa aika harvoin, kun asutaan aika kaukana toisistamme ja molemmilla on kokoajan menossa jotain. Mutta silti yks tärkeimpii  ihmisii keit tunnen.

Sitten on Selina.
Uusin tuttavuus. Selinaan tutustuin ehk joskus joulukuun alussa tai jotain, mun poikaystävän kautta. Eka en tykänny Selinasta yhtään, en voinu sietää koko ihmistä. Mutta nyt kun on kyseisen henkilön kanssa tullut juteltua, niin Selinasta on tullut mulle tosi tärkeä. Selina on tosi räikeä persoona, sanoo asiat just niinku se ne ajattelee, ei kaunistele asioita, jota suuresti arvostan. Vaikka eka pahottaisikin mielen, niin tajuaa vähänajan päästä, että Selina kertoo mulle vaan totuuden eikä halua satuttaa mua, sama kun mä sanon sille asiat sille just silleen ku ne päässäni nään. Selina on auttanut mut monien vaikeitten asioitten yli, monta kertaa se on saanu mut "nostettuu pohjalt" ku oon ollu allapäin, Selina on tosi samanlainen ku mä, en tiiä mitä tekisin ilman tota naista<3 Selinan oon nähny vaan kerran, meillä on oikeasti  välimatkaa ruimasti, mutta ehkä taas kesällä törmäillään tai jotain!


Ja viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä, tulee mun elämän tärkein ihminen tällä hetkellä, mun poikaystävä Miikka. Mietin hirveen pitkään, että laitanko sitä tähän listaan, mutta lopulta päädyin  siihen, että kyllä se tänne kuuluu. Me ollaan tunnettu joku puol vuotta ja seurustelua on takana about 4kk. Miikka on persoona omassa kategoriassaan. Se osaa olla tosi kusipää välillä, oon miljoonat kerrat vuodattanu kyyneleitä sen takia, mutta silti siinä on niin paljon ihania piirteitä, että en vaan osaa olla pitämättä siitä.
Jo ennen meiän seurustelun alkamista pystyin puhumaan sille ihan kaikesta ja kertomaan sille mun kaikki huolet ja olen myös varma, että jos meidän seurustelulle tulee joskus loppu, niin pystyn senkin jälkeen kertomaan sille mitä vaan ja, että se on valmis kuuntelemaan. Miikka on muuttanu mua ihmisenä, ei huonoon suuntaan, vaan päinvastoin. Musta on tullut rohkeampi, kerron helpommin mitä ajattelen ja pidän paremmin puoleni.
You bring me closer, to who i really am<3



Tässä oli siis tämmönen lyhyt postaus mulle tärkeistä ihmisistä, jotka on eniten auttanut mua elämässä eteenpäin vaikeitten aikojen yli.

Palaillaan taas joku päivä, uusien aiheitten merkeissä!(;

1 kommentti: