tiistai 8. helmikuuta 2011

Music come with me, wherever i go! #2

Hello taas! (:

Sanoin aamulla, että kirjoittelen yleisesti mun musamausta yms.

Kuuntelen tosiaan musiikkia aina kun vaan on mahdollisuus. Jos musiikkia ei ole tarjolla muuten, niin yleensä silloin laulan. Osaan laulaa kohtalaisesti, voin joskus laittaa blogin puolelle vaikka videota kun laulan niin saatte ehkä jonkinmoisen käsityksen mun laulutaidosta.
Olen myös soittanut pianoa, mutta innostuksen laantuessa tämä jäi pois, mutta pianoa ehdin soittaa varmaan kolmisen vuotta, ja taidot löytyy kyllä vieläkin, vaikka ovatkin vähän ruosteessa! (:

Mutta tosiaan, kuuntelen musiikkia tosi laidasta laitaan, ihan mielialasta riippuen oikeastaan.
Mulle kelpaa oikeestaan ihan klassisesta heviin saakka lähes kaikki. Eniten tulee ehkä kuitenkin kuunneltua poppia, rokkia ja heviä (:

Jos kuulen jossain elokuvassa tai sarjassa yms jonkun hyvän biisin, niin mun on PAKKO saada tietää se. En saa mielenrauhaa ennenkuin saan biisin selville. Monesti myös kuuntelen mielestäni hyvät biisit miljoonia kertoja läpi kyllästymiseen saakka, joka ärsyttää monia kavereitani jotka haluaisivat välissä vaihtaa "levyä".

Jos mua vituttaa, niin yleensä ensimmäisenä puran sen musiikkiin. Soitatan järkyttävän listan angstibiisejä ja laulan kurkku suorana mukana, niin että kaikki muut talossa olijat varmasti tietävät, että tänään ei ole hyvä päivä ! :'D
Sama juttu jos mulla on hyvä päivä, ilonen musiikki ja laulu kuuluu varmasti koko tiellä ole epätietoa mun mielentilasta tai siitä mitä musiikkia kuuntelen.

Nytkin on kokoajan lisää musiikkia latautumassa ja samalla taustalla soi Kanye Westin All of the lights.

Tällä hetkellä mun soitetuimmat biisit on varmaan:
Sonic Syndicate - My Own Life, Miles Apart
Before Their Eyes - Sing to me
Anna Abreu - Hysteria ( annasta en muuten tykkää ollenkaan, mutta tää biisi on tosi jees! (:)
Sam Tsui - Start Again, Just A Dream
Abandon All Ships - Take One Last Breath, Bro My God

noi nyt on varmaan ne jotka on eniten lähiaikoina soinu (:

Toi on kans tosi kiva! (:

Tossa listassa tosiaan on vähän kaikenlaista musaa, mutta kaikesta tykkään silti yhtä paljon :3

Hyviä musiikinkuunteluhetkiä! (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti