maanantai 21. helmikuuta 2011

All alone #5

Iltaaa!(:

Joo, hiihtoloma on nyt lähtenyt käyntiin. Oon koko päivän lepäilly, nukkunu pitkään, kuunnellu musaa ja puhunu ihmisten kanssa puhelimessa.

Tällä viikolla pitäis tehä vielä ruotsiksi essee, täyttää yhteishaku paperi, nähdä kavereita yms, mutta silti tuntuu, että mulla on kokoajan tekemisen puute :'D

Mun kaikki kaverit on ainakin alkuviikon jossain muualla ja Miikkakin lähti hiihtolomaksi kaaaauas pois :(
*kyynel*



Mutta onneksi on sentään puhelimet, tietokoneet yms, niin en ehkä iha kuole tänne.
Vaikka olenkin varma että tulen vuodattamaan tämän viikon aikana monet epätoivon kyyneleet yksinäisyydessäni, mutta toivottavasti ihmiset soittelevat tännekkinpäin :'D



Tänään on taas tullut kuunneltua musaa ihan urakalla, eniten soinut :
Hollywood Undead - This Love, This Hate
ja
Tommi Kalenius - Vieläkö rakkaus kantaa
voimabiisit rulez! :'D

Taaskaan mulla ei oikein ole mitään asiaa.. Koitan tässä keksiä aihetta josta voisin kirjoittaa, mutta en kyllä tosiaan keksi mitään, mutta huomenna voisin kirjoitella vaikka mun ratsastusharrastuksesta ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti