perjantai 18. helmikuuta 2011

Life makes us crazy #4

Päiviä taas!

Mulle tuli yhtäkkiä tosi  hieno olo, ihan tosta vaan :'D Istun yksin poikaystävän huoneess ja yhtäkkiä tuli vaan maailman mahtavin fiilis :'D

Tajusin, että vaikka olenkin vähän pyöreähkö, olen huono koulussa, tajuan kaiken väärin ja mulla on idioottimaisin huumorintaju ikinä, niin mulla on maailman parhaat ihmiset niin lähellä mua kun mahdollista!
Osaan kuunnella ja auttaa ihmisiä, mulla on omat mielipiteet asioista ja en kulje virran mukana.

Mulla on elämässäni mielestäni kaikki jutut tällä hetkellä just niinkuin pitää(paitsi ruotsin nelosvaroitus, köhköh..) ja tunnen oikeasti kerrankin, että elän oikeassa paikassa just oikeitten ihmisten kaa!

Ja sit jos toi mun ihana poikaystävä tulee himaa ja pilaa mun päivän ni se ei saa hetken rauhaa mun vihalta!

Palaillaan taas joku päivä, moido!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti