tiistai 22. helmikuuta 2011

I keep bleeding, sorry for that #6

Moi taas !

Tsiisus mäki osaan tehä kaikest ongelman ja olla kunnon teinidraamaprinsessa! -.-
Inisen tänää taas ihan kaikesta mahollisesta ja tätä on saanu kestää poikaystävä, kaverit, vanhemmat yms.
En välil kyl kestä itteeni.

Eka ryven itsesäälis yhyyyhy, valitan kaikille mun paskaa elämää ja sitä et kukaa ei muka välittäis vaik sisimmässäni tiiän ettei niin oo!
Sit mua jälkeenpäin kaduttaa hirveesti ku oon menny inisee kaikille mulle tärkeille henkilöille.
Ja tätä tapahtuu siis usein ja aina mun tekis mieli jälkeenpäin hakata päätä seinään ja ottaa kaikki sanat takas!

Tosi rasittavaa, mut en vaa voi sille mitään. Mulla on aina ollut tosi huono itsetunto ja on ihan sanonko mistä, että mun pitää pönkittää mun itsetuntoa tollasella, tiiän itsekkin, että se on perseestä.
Ja siis kaikki nää tunteet ei siis oo mistää tuulestatempaistuja, että "hihi, kerjäämpäs tässä huomiota", vaan musta oikeesti tuntuu siltä, mutta jälkeenpäin kun asioita ajattelen niin osa kuulostaa ihan idioottimaisilta ja osa asioista on sellaisia jotka olisi todellakin voinut jättää sanomatta.

Jos joku näistä ihmisistä lukee tätä, jolle oon menny inisee, niin pyydän anteeksi, tiedän että se on harvinaisen rasittavaa, mutta mulla on aina ollut tapana puhua suu puhtaaksi.

Rakastan teitä, varsinki sua yhtä joka oot liian kaukana musta <3


Palaillaan huomenna tän päivän ostosten parissa (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti