tiistai 8. helmikuuta 2011

Start Again #1

Noniin, päivää, tai aamua oikeastaan! :'D

Oon jo pitkään suunnitellu alottaa blogia, johon saisin kirjoitettua ajatuksia kaikesta mahdollisesta.
Multa tulee tekstiä varmaan lähinnä musiikista, vaatteista, mun kavereista,hevosista ja mun omasta pravuurista, nopeista mielialan vaihdoksista.


Niin ja mulla on myös tommonen karvakasa, seuraavaksi 7-vuotta täyttävä westie-uros Jasu.

Olen siis 15-vuotias Helsingin tuntumassa asuva tyttö, joka tykkää musiikista laidasta laitaan, jolle kaverit ovat mielettömän tärkeitä, joka on harrastanut yli puolet elämästään ratsastusta ja jonka mieliala tosiaan voi vaihtua muutaman minuutin välein miljoona kertaa päivässä.


Koitin löytää mahdollisimman tuoreen hevoskuvan joten tässä olisi mun muru, meillä tulee taivalta ponin kanssa kohta 4-vuotta täyteen, Charmi on opettanut mulle valtavasti ja sekin tulee varmasti bloginkin puolella esiintymään.

Mä oon yleensä ilonen ja pirtee, ulospäin ainakin. Monesti mulla on kuitenkin mielessä yhtä sun toista huolta, jotka heti tilaisuuden tullen vuodatan maailman ihanimmalle ihmiselle. Mun poikaystävä on mulle tärkein ihminen tällä hetkellä, ja joo nyt te mietitte et iha normaalii se on, mutta ihan tosissaan, en tiiä mitä tekisin ilman sitä. Mutta ei hänestä nyt sen enempää, en yksityiselämääni hirveästi halua tänne tunkea (:

Saatan suuttua tosi helposti ja välillä olen vihainen hyvinkin pitkään, joskus taas lepyn muutamassa minuutissa.Mutta yleensä jos mua ei loukata ja mulle pysytään mukavina, niin mun kanssa pysyy oikein hyvissä väleissä.

Mun musamaku on tosiaan ihan laidasta laitaan, tällähetkellä soi: Diddy - Dirty Money - Coming Home, sitä ennen soi Lostprophets - Rooftops, ja sitä ennen Abandon All Ships - Take One Last Breath, että kuuntelen kyllä ihan monenlaista musiikkia laidasta laitaan.


Muttamutta, en tähän nyt enään mitään ihmeempiä keksi, voisin illailla väsäillä postauksen laajemmin vaikka tosta mun musamausta, ja sitten sen jälkeen teen postauksia kun innostusta ja aikaa riittää, aiheista ihan laidasta laitaan.

See ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti