keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Rahanmenoa ei voi estää #7

Helloo! (:

Kävin siis eilen kaupoilla Sellossa äipän kanssa ja mukaan tarttui kaikkea kivaa (:

Mekasta lähti mukaan kahdet kengät "osta 2 maksa 1" tarjouksen takia, muuten olisi luultavasti tarttunut mukaan vain yhdet kengät, mutta pitihän ne toisetkin metsästää kun "ilmatteeksi" sai.


Nää oli eka tarkotus ostaa mustana, mutta mun kokoa ei ollut *nyyh*, pienijalkainen kun olen, niin 36-37 ei löytynyt :'( Ruskeana kuitenkin onneksi tärppäsi ja yhdet parit kokoa 36 oli jäljellä.
Yleensä en ruskeita kenkiä osta, mutta nää oli muuten niin mua, että oli pakko saada!
Näissä on siis joku 9cm korkoa ja näillä oli hintaa 79.90.



Nyt mentiin kaikkia mun periaatteita vastaan! Vielä jonkin aika sitten olin sitä mieltä, että "ei IKINÄ maihareita mulle!". Sitten aloinkin metsästää maiharityyppisiä korkokenkiä, joita en vieläkään ole täydellisiä löytänyt. Nyt kun Mekassa oli tää "osta 2 maksa 1" tarjous ja nää tuli mun nenän eteen, niin ensin ajattelin vaan huvikseni kokeilla, ekan kerran kun katsoin peiliin oli mielipide "ei ikinä", mutta toisella kerralla kun katsoin, niin näyttivätkin paremmilta ja niimpä nää lähti mun matkaan :'D Vaikka vihaan näitä ni silti rakastan näit<3 Ja näilläkin oli hintaa se 79.90, mutta nää oli tavallaan ne "kaupanpäällis" kengät (:



Nää oli indiskasta ja maksoi muistaakseni 6.90(?). Aurinkolaseja mulla ei ollut ennen näitä yhtään, kun olen kaikki onnistunut rikkomaan, hävittämään tai sitten mitkään ei vaan sovi mulle. Mut nää on kivat ja ei ollu hinnalkaa pilatut. (:

Näitten lisäks ostin Gina Tricotista semmosen mustan löllöneuleen kultasilla napeilla. Ostin vielä kokoa isomman (M) kun pitäisi(S), että se oikeasti olisi löysä. En saanut siitä nyt mitään edustavaa kuvaa otettua, mutta ihan perus löysä neule. Sillä oli hintaa 19.90.


Ja sitten ostin vielä kolmet housut. JC:stä kahdet farkut. Kahdet samanlaiset, eroa ainoastaan väri. Tummansiniset ja melkein mustat. Farkkupulaa mulla on nyt viimeaikoina ollutkin, kun olen laihtunut niin huimasti, niin kaikki farkut on isoja, mutta nyt saatiin ostettua sopivat! (:
Ja näillä oli hintaa 39.90/kpl.

Ja Lindexistä ostin vaaleanvihertävät reisitaskuhousut. Sen tyyppisiä olen jo jonkin aikaa etsinytkin ja nyt kun löytyi niin olihan ne pakko saada. Ja kaiken lisäks ne sopii yhteen molempien uusien kenkien kanssa. Oon iha in lööve. Ja niillä hintaa oli myös se 39.90 (:




Sellaista tällä kertaa, palaillaan taas tässä joku päivä uusien juttujen merkeissä (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti