keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

I can be better #9

Moi taas!
On ollut "pientä" päivittelytaukoa..
Ei vaan oo ollu mitään innostusta kirjottaa oikeen mitään, ku kaikki on menny vähän persuksilleen
ja mulle tuli roima elämänmuutos ja niin poispäin.

Mutta siis, aiheesta kolmanteen, viimeks ku kirjottelin lupasin tehän postauksen mun mielipiteestä masennukseen
ja angstiin.

Mä oon ite monesti tosi angstinen ja masentunu.
Mun mielestä angstaus ja masennus on siedettävää ja ymmärrettävää, niin kauan, kun ei KOKO AJAN
jauha kuinka paskaa elämä on, ei ole mitään minkä vuoksi elää ja voisi vetää hengen vaikka samantien itseltään.

Itsekkin olen syyllistynyt jokaiseen näistä kolmesta, mutta viimeisen puolen vuoden aikana, olen kiinnittänyt asiaan huomiota ja nykyään jos angstailen, niin angstaan mielestäni jostain ihan aiheellisesta asiasta.

1. Yleensä elämässä on JOTAIN hyvää, tuskin kovinkaan monella koko elämä on täyttä paskaa.

2. Jos et minkään muun asian takia elä, niin mikset eläisi itsesi vuoksi?

3. Mutta jos tosissasi haluat kuolla, niin vaikka en kenenkään kuolemaa toivo, niin miksi vielä elät?


Tosi moni mun kaveripiiristä katsoo viiltelyä ja itsensä satuttamista kieroon.
Mä itse aina koitan tajuta miksi kyseinen henkilö satuttaa itseään, jos sellaista huomaan, koska aikaisemmin olen itsekkin viiltelyyn syyllistynyt, mutta viimeaikoina on tullut huomattua, että puutun kyllä ihan kunnolla jotenkin asiaan jos näen jonkun ystävistäni satuttavan itseään.


Loppuun vähän iloisempaa asiaa vielä, huomenna on Enrigue Iglesiasksen keikka, sinne siis jee!
Huomenna tulee kans pidennykset, niistä kuvaa kun kerkeen jaja lauantaina frendin kaa leffaan!


Tää on pari, ehk kaks viikkoo vanha kuva, tos nykyset hiukset, mut huomennahan ne taas muuttuu, ja mun ihkuraksupoksu lihapulla kans<3 puspus!

Kirjoittelen taas, moido!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti