maanantai 18. huhtikuuta 2011

Come with me #11

Empä oo blogin puolelle kirjotellu oikeen mun tekemisiä viimeaikoina, niin nyt voisin jtn tekemiäni juttuja
tännekkin kirjoitella!(:

7.4.2011,
oli Enriquen keikka! Oi jeesus siinä on kyllä mies!
Jumalainen lauluääni ja ulkonäkökin ah, just kohallaan! Meininki oli Hartwall Areenalla mahtava, Enrique
laulo kaikki mun lempparibiisit, ja mun fiilikset oli ihan katossa! Oon iha fiilareis vieläki! Sen miehen ku näkis
kosketusetäisyydeltä, ni ah<3

Tätä lippuu en kyl ikin heitä menee ^^ <3




Sit mun estetykki myytiin tässä muutama viikko takaperin</3


Meiän vikat kisat, ei menny nii hyvin ku edelliset, mut nää oli silti ikimuistoset!






Vitsit, tota hevosta tulee kyllä hirmunen ikävä!


Ja mun uusi vakkarilihis on tässä:





Vuonna 1999 syntynyt ratsuponi tamma Kopsahovin Tessa. Oikein näppärä pieni paketti. Pari viikkoa sitten
menin neidillä ekaa kertaa pariin vuoden tauon jälkeen ja huomasi kyllä ratsastajan kehityksen! 
Katsoo nyt, josko Tessa olisi seuraava kisaratsu (:



Mitäs muuta, oon hengaillu kavereitten kanssa, käytiin tossa Tarun kanssa Bouncessa, suomen suurimmassa 
ikärajattomassa paikassa ja todettiin että ei kyllä ihan meidän paikka ole, liikaa lääppijöitä :'D

Oi vitsi kun olen kateellinen noista Tarun hiuksista, omnomnomnom!


Sit oon hengaillu kavereitten kaa, kuvaillu ja pitäny hauskaa ja kuunnellu musaa apinanraivolla! :'D
Tää sää on niin ihanin, rakastan auringonpaistetta! Tähän loppuun vielä kaks kuvaa, toinen tosta mun omasta
dogista ja toinen pippuripallero Rolexista joka veteli vähän rodeota lauantaina tunnilla! :'D

NAUTTIKAA KAIKKI TÄYSILLÄ KAIKISTA KESÄISISTÄ PÄIVISTÄ!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti