maanantai 5. joulukuuta 2011

28# Somebody please help me?


Tänään aamulla oli niin hyvä fiilis, eräs ihana ihminen toivotti mulle hyviä unia kun lähti itse kohti koulua, sain pusun ja unet jatkui, ja oli niin hyvä ja onnellinen olo.

Mut mihin se katos?


Oon ollu kaupoilla systerin ja äitin kaa, hengaillu himassa, siivonnu, leiponu pipareita ja joulutorttuja ja kattonu GG:n toista tuotantokautta, eli mikä on vieny mun hyvän fiiliksen?

 Miks mua on melkein koko päivän ahistanu ihan sairaasti?

Miks melkein koko päivän on tuntunu ku kaikki ois mua vastaan?
Miks en oo koko päivänä jaksanu ite ketään?

En vaan aina jaksa elää tätä päivää, tulee olo että " oispa jo huominen, kumpa voisin jo nukkua tän päivän ohi, koska huominenhan on aina parempi vai mitä? "

Ku se vaan aina oiski...




Tekis niin mieli repii sydän irti rinnasta..ja antaa se sulle että näät että se on sun.




Mä haluisin nyt vaan halauksen ja kuulla ne kolme sanaa.. ne kolme sanaa merkkais mulle nyt niin paljon..








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti