maanantai 19. maaliskuuta 2012

59# pieni haavoittunut enkeli lausuu rukouksen:


Oon niin väsyny.
Koko päivän oon itkeny.
Lintsasin koulusta kaks tuntia ja oi että saan huomenna kuulla siitä..


Tunnen itteni niin nollaks, niin riittämättömäks.
Ku kerranki oon tosissani luullu et nyt oon löytäny sen jolle riitän ni saan tietää et
en riitäkkään.


En oo vaa täydellinen, en vaan osaa olla.
Anteeks siitä, mut oon tällänen ja kukaan ei pakota sua ottamaan mua.





Rakkauden kuuluu olla vaikeeta, mut kuuluuks sen olla näin vaikeeta?


Haluisin vaan tuhota koko maailman, repiä sen pirstaleiks.
Haluisin karjua ja huutaa niin kovaa ku musta ääntä lähtee.
Haluisin hakata seinät rusinaks ja tuntee sen kivun joka siitä tulee.



En ny tiiä et mitä teen, mun pää on hajalla ja sekasin, en tiiä mitä ajatella mistään..














1 kommentti: