keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

My hero is you #21

Näin se kesä sitten on alkanut..
Eka olin viikon ratsastusleirillä, jolta löysinkin mitä ihanimman hepostuksen. Oisin välittömästi tämän neidin halunnut ostaa, mutta valitettavasti hintaa oli liikaa.. :/

Sitten oon vaan ollut ja chillaillut kotona, tällä viikolla käyn hyppäämässä Primuksen estekurssilla, sen jälkeen taitaa mun kesän ratsastukset olla siinä, mutta ehkä ihan hyvä vaan pitää taukoa (:

Kohta pitäisi myös tulla tulokset, että pääsenkö o-
piskelemaan vaiko en. Jos en niin vaihtoehto B
on onneksi valmiina. Jos en pääse opiskelemaan, se olisi lähtö Saksaan ainakin puoleksi vuodeksi tekemään tallille töitä+mahdollisesti katsomaan omaa hevosta... mutta sen näkee vasta sitten.


Muuten mulle kuuluu.. ööö, ihan hyvää kaiketi..
Istun jokapäivä vaan himassa kun KAIKKI muut reissailee ympäriinsä ja mulla ei oo mitään tekemistä, huoh... Ja kaiken lisäksi ikävä kalvaa vieläkin, mutta en ehkä siitä sen enempää avaudu, kun asiat ovat nyt
niinkuin ne ovat.

Mutta toivotaan, että nää tylsät pilviset ja sateiset ilmat tästä häipyisivät ja päästäisiin taas nauttimaan auringosta! (:

1 kommentti: