lauantai 14. tammikuuta 2012

47# i not perfect, are you?

Ihmiset ei vaan ole täydellisiä.
Jokainen tekee virheitä, joskus.

Jotkut virheen tehdessään heräävät todellisuuden, että "mä en ookkaan täydellinen?!" tai että "mä oon täydellinen, en mä voi tehä virheitä!"

Mutta voi jumalauta, kyllä voit! Kun ainoakaan meistä ei ole täydellinen. Kukaan meistä ei aina tee oikein.

Vahinkoja sattuu, shit happens, mut miksei sais tehä virheitä? Virheistä oppii, niin pitääki. Virheen tekeminen tuntuu joo paskalle, mut sen yli pääsee ku tajuu että sä et kuole siihen sun virheeseen, tai että et oo yhtään huonompi ihminen ku kukaa muukaa vaikka ootki tehny virheen.


mutta silti.. 


1 kommentti:

  1. Mulla on sulle haastepostaus, käy hakemassa se mun uusimmasta postauksesta (;

    http://viksujaemmi.blogspot.com

    VastaaPoista